Sunday, May 2, 2010

NASI AYAM...yum..yum


untuk santapan keluarga..jemput
AHAD..hari untuk melepak n mengemas apa yang patut dan termasuk hari yang aku berkesempatan masak something 'istimewa' hasil air tangan aku sendiri khas untuk anak2 yang membesar dan suami tercayang...

sebenarnya klu kami tak pergi berpoya2..so sesuatu masakan yang akan aku fikirkan ,,dimana ia mesti merangkumi semua peringkat boleh makan..pedas tak pedas dan semesti ia adalah daripada senarai menu anak2..klu tidak penat ajer aku masak..dan hasilnya my son mesti akan memuji aku,walaupun hanya ambik hati ajer.."ibu,ibu masak sedap ler"..sbb apa kang aku tak bagi tengok CERIA...klu dier tak makan banyak.. hakikat yg kita tak boleh tipu air tangan ibu memang sedap..TERIMA KASIH MAK..

ini antara bahan yang yang telah berjaya dihasilkan untuk hidangan lunch + dinner hari nie..cukup ler untuk kami sekeluarga.. cuma tak dan nak snap gambar nasi yer..
bahan mentah yang belum diproses

sup yang masih di periuk

nota kaki: air tangan adalah ramuan yang terpenting dari ibu2 dan isteri..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails