Wednesday, May 12, 2010

SELAMAT HARI IBU...

9 MEI,SELAMAT HARI IBU..kepada semua ibu - ibu di luar sana..dedikasi khas kepada ibuku NORLIZAN BT NIN, AZIAH BT MOHD YUNOS...u all adalah ibu terbaik di dunia...2010,special sikit..bile time aku ambik dia di tadika..masuk ajer kereta dia cakap."ibu,along ada hadiah untuk Ibu" sambil tunjuk kad yang dier buat...gumbira betul..tak sangka tahun nie aku merasa menyambutnya...ini ler hasil kreatif my son..i'm very proud..walaupun my son baru 5 tahun,tapi hasil usaha ustazah n teacher di Tadika Nurul Taqwa,dia berjaya membuat yer..Thank you..
bila ditanya kenapa lukis gambar epal..dier cakap "Ibukan suka epal,jadi along lukis ler"..sebenar nya hari lepas aku baru belikan epal untuk dier..epal aje buah yang dier nak makan..sebagai ibu aku ambik inisiatif agar dier dapat makan buah2an untuk tubuh dier..semoga aku dapat merasa sambutan hari ibu nie sehingga akhir hayat...amin
nie ler permata hati ibu..semoga menjadi anak yang soleh n solehah dan belajar rajin2..IBU SAYANG IZZ n NAJLA..MUAHH..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails