Wednesday, June 15, 2011

WEDNESDAY BLUES..........




fuh..lega..alhamdulilah...hari nie lega rasa yer dah lepas satu beban yang merungsingkan..(rungsing ler sgt)..bukan apa ari kena bentang proposal..ini gara2 kerenah orang2 yang sewaktu dengannya..aku nie kira bidan terjun sebab 2 lega sgt tak berapa sempat buat preparation..even aku dalam cuti bersalin lagi..yeye lepas 2 kriteria...kriteria yang lain menanti..

Disebabkan ari nie kena g opis kejap,anak aku yang muka manis 2 terpaksa dihantar ker baby sitter..first time merenggang ngan aku..nasib ler shahir, ibu ader keje nak setelkan..2 kali aku tel BS tanya perkembangan..o.k ajer tapi dier tak nak menyusu..mula2 ajer,tak tau ler pasal aper...tapi klu dier dah lapo minum laju ajer sampai tak tinggal kesan..huhu..

semalam,aku dah start cuba tak menyusu secara DF...jenuh jugak anak jantan sorang nie,nak berkepit..pengalaman semalam dia tido pun tak lena..tapi dah petang bg DF terus lena ajer dier..kesian jugak tgk dier..tapi hati ibu kena kuat..tapi tak ler sekeras batu,sbb yer tgk dier tak lena bagi ler jugak..nak bagi dier lena..dia tak lena, maknanya ibu tak leh buat kerja..huhu..semoga dier lebih independant lepas nie sbb ibu nak masak kerja dah..haha..



nota kaki:baru kul 4 ptg,tak sabar nak dgr cerita BS

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails